Internetová propagace je možností, jak může každý člověk zviditelnit své webové stránky tak, aby si získaly návštěvnost. Zahrnuje však různé druhy propagace a ne každá z nich může být ideální volbou. Pokud je vaším cílem získávat cílené návštěvníky, kteří se stanou vašimi potenciálními zákazníky, nabízí se vám 2 nejdůležitější a nejoblíbenější druhy propagace, kterými jsou SEO a PPC.
PPC reklama
Nevíte ppc reklamy – jak vypadají? V takovém případě se podívejte do vyhledávání a také do obsahu různých webů. Rázem uvidíte ppc reklamy v různých podobách, od obrazových a textových reklam až po videoreklamy nebo prodejní reklamy se zobrazením produktů. U PPC reklamy se platí za prokliky a reklama vám může běžet již do několika dnů. U této reklamy se dobře reguluje rozpočet na reklamu a také se dobře sleduje, jaké vám přinesla výsledky. Je třeba však nic nepodcenit a reklamu správně nastavit. Velkou chybou je dělat PPC amatérsky, mnohem lepší možností je obrátit se na zkušenou agenturu na ppcprofits.cz.
SEO
Optimalizace pro vyhledávače má za cíl vás dostat na přední pozice ve vyhledávání na důležitá klíčová slova. Být na předních pozicích znamená mít pravidelnou organickou návštěvnost. Online seo se dělí na ON page a OFF page faktory, jde o obsah a popularitu webu. Obsah webu by měl být validní a splňovat důležitá kritéria, jako je například dostatek textu, SSL certifikát, meta informace, responzivní vzhled a správná struktura webu. Popularita webu je běh na dlouhou trať, webu je třeba zajistit pravidelné budování zpětných odkazů na jiných webech a to přes důležitá klíčová slova. To je způsob, jakým vyhledávače popularitu měří. Dostat se na přední pozice není snadné a není to na chvíli, ale výsledky stojí za to.